dimarts, 24 de novembre del 2009

un acudit dolentot

Això són un pare i un fill, i aquestes que el fill li pregunta al pare:


Fill: -Papa, he de fer un treball per a l’escola, et puc fer una pregunta?

Pare: -Clar fill. Que vols saber?

Fill: -Que és la política?

Pare: -Com t’ho explicaria, agafem cóm a exemple casa nostre. Jo sóc el que porta els diners a casa, així que podem dir que jo soc “el capitalisme”. La teva mare és la que administra aquets diners, per tant li direm “govern”. Entre tos dos cuidem de tu i de les teves necessitats, així que tu ets “el poble”. A la dona de la neteja li podem dir “la classe treballadora” i a la teva germana petita podem dir que és “el futur”. Entens fill?

Fill: -No estic del tot segur, he de pensar-ho.



Aquella nit, quan els plors de la seva germana petita el van despertar el noi va anar a veure que passava. Al veure que la seva germana havia embrutat els bolquers va anar a l’habitació dels seus pares, però només és troba a la seva mare dormint profundament. Aleshores va a l’habitació de la dona de la neteja i és troba al seu pare al llit amb ella. El noi colpeja la porta però ningú el sent, per tant torna al llit a dormir.

Al matí següent el nen li comenta al seu pare:

Fill: -Papa, crec que ja he entès que és la política.

Pare: -Molt bé, Avia’m explica-m’ho amb les teves paraules.

Fill: -Doncs, mentre el capitalisme es folla a la classe obrera i el govern no fa cas a res, el poble és ignorat completament i el futur està ple de merda.

2 comentaris:

Mireia ha dit...

deu n'hi do!
Vas rebre el meu correu amb el link del contes?

Joana ha dit...

No és pas tan dolent!