dijous, 30 de juliol del 2009

de vacances?

ja fa més d'una setmana que estic de vacances, que de fet és un dir, perquè estic 24 hores amb les meves peques, i això cança més que no pas treballar... però si, són vacances.
però ahir, de cop i volta em truquen de la feina i em diuen que he d'anar a firmar el nou contracte avui al dematí, i es clar, no es pot dir que no a segons què, però la veritat es que em va fatal.
de cop i volta se'm va girar una feinada!!!
pensa amb qui deixar les nenes demà tot el dematí, perquè a firmar el contracte hi he d'anar a barcelona, i no em queda precisament a prop, o sigui que en tinc per unes quantes horetes....
pensa què els dono per dinar quan arribi, ja que ja no tindré pas temps de pensar-ho quan arribi, estaran ja afamades!!!
una vegada tot organitzat, ara si, me'n vaig a barcelona a firmar un contracte, però, estic de vacances, oi?